کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

خفه مان کردند!!!

درود 

کو آزادی؟ کو فضای باز انتقادی؟ کو کرسی های آزاد اندیشی؟ 

نمیذارن که!! اجازه نمیدن! به آدم فرصت نمیدن که حرفش رو بزنه! ..ون آدمو میذارن اما نمیذارن حرفت رو بزنی!!‌آخه اینم شد زندگی؟؟!!  آزادی ندارم... دچار خفقان نوشتاری در وبلاگ شخصی خودم شدم! 

داشتم دستان پشت پرده رو افشا میکردم که نذاشتن! بلافاصله بعد از نوشتن مطلب مورد حجوم و همه برخی اراذل اوباش جیره خوار قرار گرفتم و مجبورم کردن که مطلبم رو دیلیت کنم! این چه وضعشه؟ من آزادی نوشتاری ندارم... 

منو تهدید کردن!! 

پ.ن: 

۱/ یه مطلب دوستانه نوشته بودم که رفقا اعتراض کردن و مجبور شدم پاکش کنم!!‌میبینید تورو خدا!!‌آدمو تهدید میکنن!!‌ای خداااااااا 

۲/ حیف شد. پست بسیار بسیار محرمانه ای رو از دست دادید!!