کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

دختر ِ مورد ِ علاقه ی من!!!

درود  

 

جهت تنوع در مطالب وبلاگ میخوام یه پست متفاوت بذارم! 

دختر مورد علاقه ی من یا دختر رویایی من... عارضم به خدمتتون که از لحاظ ظاهری باید قدش متوسط به بالا باشه. اصولن، اصلن از دختر های زیر 160 سانت خوشم نمیاد. یعنی قد فاکتور مهمیه. دختر که نباید یک و سی باشه (130سانت). قد بلند و لاغر هم خوشم نمیاد. یعنی باید هیکل متناسبی داشته باشه. استخونی و لاغر مردنی که به درد نمیخوره. آدم میترسه دست بهش بزنه، بلکه بشکنه! زیاد گوشت هم خوشم نمیاد. مثلن گاهی این دخترهای اضافه وزن دار رو تو خیابون میبینم که مانتو تنگ هم پوشیدن و از ده نقطه بدنشون قلمبه سلمبه زده بیرون! زشته به خدا... یه ذره ایروبیک کار کنید!!
شکم هم نباید داشته باشه... باسـ.ـنش هم نه کوچیک باشه نه زیاد گلابی!
از پاهای کشیده هم خوشم میاد. البته از نوع متناسبش. رنگ موها هم که انواع قهوه ای رو میپسندم. چشم ها هم برام مهمن. نوع طراحی چشم هر کس مخصوصه و بیشتر زیبایی صورت رو چشم نمایش میده. پس چه بهتر که رنگی باشه. لبها هم که هرچی آنجلینیایی تر، بهتر! دیگه وارد ریز جزئیات سایر قسمتها نمیشم که اونها هر کدوم واسه خودشون یه پست اختصاصی میخوان! 

بدور از شوخی... از دختر های باهوش خوشم میاد. اصولن وقتی میبینم یه دختر خنگ میزنه و نمیتونه یه مسئله ساده رو با عقلش حل و فصل کنه حالم بهم میخوره! دختر نباس خجالتی باشه. از این دخترهایی که بعد از ازدواج هم به شوهرشون میگن لامپ رو خاموش کن بریم زیر پتو و چشاتو ببند، حوله رو بده و... بدم میاد.
از دخترهایی که از لحاظ فکری و اعتقادی مستقل هستند هم خوشم میاد. دختر که قرار نیست افسارش رو بده دست شوهر. باید خودش واسه زندگیش بر پایه ی عقل و منطق و تفکر، استراتژی داشته باشه. نه بر اساس وهمیات و خیال و چه میدونم رویا بافی شروع کنه زندگی آینده اش رو برنامه ریزی کنه... نه این درستش نیست!
خونواده ی دختر هم مهمه. از لحاظ شعور و فرهنگ بالاخره باید به ما بخوره یا نه؟!! مال و منال هم اگه داشته باشه که چه بهتر. حالا دخترک خونه و ماشین از خودش داشته باشه هم عالیه. اینطوری توی زندگی مشترک 30 سالی می افتیم جلو! البته بچه مچه نداشته باشه که جلو بیوفتیم؛ خودم این مشکل رو حل میکنم!!! 

جهیزه اش هم جور باشه خواهشن...  

پ.ن:  

1/ حالا اینها که من نوشتم بخش کوچکی از انتظارات من بود. در هر حال من میدونم که آخر سر یه زن چاق و کوتوله با موهای سیم ظرف شویی و چهار کلاس سواد دار همراه با 9تا خواهر و 10 تا برادر نصیبم میشه!!! 

2/ پاریس هیلتون و جسیکا آلبا و هیلاری داف و سایرین لطفن تقاضای ازدواج نفرمایند. من زن ایرانی میخوام!

نظرات 58 + ارسال نظر
عاشقت سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:05

من عاشقتم و قبوله؟؟!
تمام فاکتور ها رو هم دارم.

شما کی هستی اصلن؟ آنجلینا؟ جسیکا؟ بریتنی؟

جوووون سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:08 http://joooon.blogsky.com

جوووووووووون
سلام و درود
خوب بدیهیه که من اول میشم چون چند دقیق هست که دارم چاق و چولوغ تایپت رو میشنوم
خوندمش
کاملا روی ظاهر تکیه داری و این اصلا خوب نیست. البته من که میدونم شوخی بود. تو که نمیخای زن بگیری. میخای؟
خلاصه اینکه بد نبود اما وارد جزئیات نشو.
کم خواستگار داری این چرت و پرت ها رو هم مینویسی
یعنی که چی
و در پایان
جووووووووووووووووووووووووووون

جووووووون
اشتباه کردی عزیزم... دوم شدی... منتهی همین که اراده کردی اول شی برام مهمه... مهم نفس کاره!
خر که نیستم... حالیمه... ظاهری نوشتم جهت تنوع در وبلاگ!
میخوای پست بعد جزئیات رو هم بنویسم؟
من خواستگار دارم؟ کی ؟ شمارشو داری؟
جووووووون

عاشقت سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:09

من خودمم دیگه! چه فرقی میکنه کی باشم؟! مه اینه که مشخصاتی که تو گفتی رو دارم.

میذارمت تو لیست انتظار!

پرستو سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:09 http://www.parast00k.blogsky.com

سلام داداشی
هیچی دیگه
با این پستی که گذاشتی از امروز پیشنهادات بیشرمانهشروع میشه.
راستی مامان فرخ میتونه همچی دختری برات پیدا کنه ها (منظورم از مامان فرخ تو سریال زن بابا بود)

ولی از شوخی گذشته:
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

از کلیه پیشنهادات بی شرمانه استقبال میکنم. یکیشون همین جا اولین نظر رو داده!! بله دیگه... یه خوشگل و هزار مشکل...

:.
شوخی نوشتم نه جدی...

جووون سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:10

ای زهر مار
چرا من اول نشدم؟

به این عاشقم بگو که اولین نفر نظر داده!! اما عزیزم شما واسه من اول بودی و هستی و خواهی بود!

مینا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:36 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

چه خاله بازیی شده اینجا ! کلی خوشحال گشتیم حالا جدا زن میخای بگو بریم دنبالش برات ! همینجوری دست رو دست بزاریم که با این پست نوشتناتو دختر فراری دادنات میترشی !

مگه دخترهایی که میان اینجا به امید ازدواج میان که من با نوشته هام بپرونمشون؟؟
خاله بازی... دکتر بازی... خانوم بازی... بچه بازی... هیچی تو ذاتم نیست!!
زن که نمیخوام... دختر برام بگیرید!

زبل خان سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:59 http://zebelestan.wordpress.com

صبر کن شاید بعد ظهور امام زمان پیدا شد...


این قسمتش:به شوهرشون میگن لامپ رو خاموش کن بریم زیر پتو و چشاتو ببند، حوله رو بده و...
جااااااااااااااان

سایز بقیه جاها هم میگفتی تا چه اندازه تو دست بیاد واینا..والا..

یاد اول فیلم کتاب قانون افتادم...

من خودم پیغمر زمانه هستم!!!
:.
بله دیگه... دختر خجالتی هم داریم...
:.
سایزش ۷۵ باشه عالیه...
:.
اونا خاله بازی بود...

زبل خان سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 16:02 http://zebelestan.wordpress.com

این نظر بالایی رو نوشتم که راحت بنویس..نظر دادن تو وب من راحته مشکلی نیست هنوز تاییدش نکردم ولی خواستی تاییدش نمیکنم...
خیلی ها بعد یکی دوماه می فهمن من دخترم تازه خودم سوتی میدم ولی کم کم که با نوشته هایمان اشنا شوید می فهمید همه از رو نوشته ها فکر می کنن پسرم...

بگذریم..
بازم خواستید بگید تایید نکنم...منتظرم...

برای نظر دادن راحت باشید..من کلا سیب زمینی هستم از هیچی ناراحت نمیشم..

کلن از آدمهای راحت و اوپن مایند خوشم میاد!

... سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 16:17

فقط خواست تو که مهم نیست!!!
در آخر اونه که باید بله بگه!!
حالا تو هی بگو "من" میخوام اینجوری باشه و اونجوری باشه!!!!! :))

قطعن موجود نازنینی مثل من جواب رد هیچوقت نمیشنوه!

Ξ T Ξ Я N ∆ L سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 16:25 http://eternal.blogsky.com

دیگه چیزی تهش نمونده؟
خوب فکر کنا! ...

تهش رو نمیدونم... من تازه سرش رو گفتم! وسطش هم مونده!

Smile To Me سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:00 http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

یه فاکتور مهم رو نگفتی!

از تبار باران باشه و مخالف مموتی!

ولی یه چیزی این دختری که تو میخوای تو ایران کم گیر میاد بیا و برو همین جسیکا رو بگیر!

تو ایران همه دخترا دستگیره دارند، همشون شکم که هیچی پهلوآوردن!!!

تبار باران که فاکتور اولیه است... اگعه اون نباشه همه ی این چیزها که نوشتم رو هواست.
جسیکا نه... هیلاری...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:14

حیف قصد ِ ازدواج ندارم!
دختر عموت چـــــــــــطوره؟ کم پیدا شده!!!
راستی به این مجسمه سازی ها هم سر بزن شاید یه مجسمه ی این مدلی پیدا بشه!!!

بیا باهم گفتمان کنیم شاید قصد ازدواج پیدا کردی!

نفس خط خطی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:15 http://khatkhatik.blogfa.com

این بالا من بودم!

اینی هم که جواب کامنت هارو میده منم!

بیتتتت........ا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:32 http://shiscat.blogsky.com


من نمی دونم با این که این قدر انتظارات شما بالاست!
آخرشم همینی که گفتی گیرت می یاد یه جا هم یه فحشی داده بودی که ازش میگذریم.البته شاید خودتم ندونی کجا!
ولی آخرش این می شه که همه مردای خوشگل (ژسر ....ژسر نه ژسر!این ژ تایژ نمی کنه!)رفتن دخترای زشت و اردک وار گرفتند.البته دختره ابله هم بوده ها نه اینکه بگیم به خاطر شخصیتش و هوشش گرفتتش
دخترای خوشگل هم می رن سراغ مردای زشت!
خلاصه اینکه چون من مردای زشت رو دوست ندارم همینطوری بی شوهر می ممونم!

چرا بری سراغ مردای زشت؟!! شما بیا باهم گفتمان کنیم شاید به توافق و تفاهم رسیدیم... چون من علاقه ای به گرفتن دخترای زشت و اردک وار ندارم.

بهاره سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:34 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

مربوط به کامنتی که دادید باید بگم که همیشه موهام کوتاه بود.الان بلند شدند.
................................
اوه...اوه...ببین اگه همچین دختری از اینترنت گیرت بیاد که مشکلی نیست؟منظورم اون کامنت اولی هستش.ولی اگه یه فردی مثه سوسن خانوم گیرت بیاد بهتره.

................................
با اجازه من شما را لینک کردم.از این وبلاگ نمی تونم صرف نظر کنم.

از این ترنت... از اون ترنت... از هرکجا گیر بیاد مشکلی نیست. فقط بیاد :))

بیتتتت........ا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:36 http://shiscat.blogsky.com

من به طور نامحسوس در کامنت(نظر )قبلی بهت درخواست ازدواج دادم!البته اگه خوشگل باشی!!!!!

البته اگه؟؟!!
حالا که اینطور شد شما از لیست من خط خوردید... بعــــــــــدددددی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:41

راستی منظورت از زیر ژتو اه مرده شورش ببرن چرا ژ تایژ نمی کنه!!!!!!! صب کن یه دقه
اها حالا شد!
اها حالا با ورد تایپ می کنم می یارمش اینجا.
منظورت از پتو و حوله چی بود؟
شاید با تاریکی میخوان برن حمام یا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
نه صب کن لابد با پتو می خوابه!
اه....آخه این چه ک... شعریه نوشتی ؟؟؟؟
در ضمن من برای ازدواج شرط دارم!
یه خونه تو بورلی هیلز می خام با یه بی ام و .
جمعه منتظرم بیای خاستگاری!
مرد باش رو حرفت وایسا ...
چی ؟نمیخای ؟مگه دست خودته؟
منو باش به خاطر تو همه زندگیمو رها کردم و اومدم تو غربت!
برو دیگه دوست ندارم!

خواستگاری تو؟؟! عمرن... محال ممکنه... صد سال :-p

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:46

Smile To Me نکبتی !تو دختر خوشگل به عمرت دیدی ؟ عزیز دلم اí دور و برت همش از این دخترا ریخته دلیل نمی شه که همه دخترا شکم و باشن و ژهلو و از این چربیای اضاف داشته باشن ! این درست مثل اینه که بگی همه ستاره ها هنوز وجود دارن در حالی که خیلیاشون از بین رفتن و تو فقط نورشونو می بینی .(چه ربطی داشت ؟!)
ولی دور بر خودم که فقط دخترای لاغزی ر ومیبینم که آرزوشونه چاق شن.

با خوانندگان وبلاگ من مودب صحبت کن...

بیتتتت........ا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:49 http://shiscat.blogsky.com

دو تا نظر بالایی مال من بود ولی اسم نداشت یادم رفت اسممو بنویسم

میرا ... سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 19:47 http://mortelle.blogsky.com

اه اه اه اه اه ! (با فتحه خوانده شود ! )


خداروشکر من که همه این ویژگی هارو ندارم! البته از تو بعید نیست که به زور آدمای مُردنی مثل منو بکشونی تو کافت و هی بهشون بستنی بدی آخرش تبدیلشون کنی به یخچال مورد علاقت! خدا بخیر بگذرونه!

راستی ؛

عروسیتون منم دعوت میکنین دیگه؟؟! :)

هه هه... مگه آدم قحطه ک تورو دعوت کنم

بهارچی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 23:57

سلام
اخه پسر خوب واسه چی میخای ازدواج کنی؟
گیرم یه همچین سیندرلاییم پیدا شد؛ بازم یه جای کار میلنگه!
بابا زندگیتو بکن؛ زن میخای چیکار؟
بعدم تمام این صفات که شما فرمودید با هم تو یه دختر هیچوقت جمع نمیشه که اگه هم بشه طبق اون صفت باهوش بودنش نباید تن به ازدواج بده!!!!!!!
ولی بازم من سعی کن این موجود عجیب الخلقه ای رو که وصف کردی برات پیدا کنم و بهت معرفیش کنم!

من گفتم میخوام زن بگیرم؟؟؟ حالا؟ چرا حرف میذاری تو دهنم؟!
حالا اگه پس فردا تو وبلاگم نوشتم از بنز ۳۲۰ کلاس سی خوشم میاد حتمن میخوای بگی چرا میخوای بنز بخری خوب نیست برو بی ام دبلیو بخر!! صد سال میتونم بنز بخرم آخه... اینها فقط توهمه... خیالاته!
:.
کلیه کسانی که از جنوس مونث این پست رو خوندن به من پیشنهاد ازدواج دادند.... شما قصد ازدواج نداری؟؟!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 23:59

منظورم از سعی کن همون سعی میکنم بود!!!!!!!

ستایش چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 01:15

ای پستت بیشتر جکه تا ..

خودمم جکم... شما؟

miss.mah*mah چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 02:12 http://www.kolbeye-zemestooni.blogfa.com

میگم یه وقت خدایی نکرده کم نیاری آآآآآآآآآآآ راحت باش جون داداش!! :)) خدایی اینی که تو میگی فک نکنم نمونش تو هیچ جایی از دنیا که هیچ تو بهشت برینم باشه!!!!
ولی خوب امیدوارم تو پیداش کنی !! :)

من ماهی یدونه از همین حوری های بهشتی که نوشتم میان خواستگاریم... منتهی قصد ازدواج ندارم فعلا!

جدید چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 08:20

سلام
اینی رو که تو می خوای باید برات بسازیم.
برادر منم همین تفکر رو داره.
راستی چرا شما پسرا همتون ظاهر بینید؟
میدم برات بسازند همچین دختری رو!
بشین تا پیدا کنی!

چرا شما دخترا اینقدر اعتماد بنفستون پایینه. خوب یکیتون بیاد و بگه اینی که تو دنبالشی منم!!‌چی میشه؟!

سیاوش چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 13:56

دقت کردم دیدم ما چقد با هم تفاهم داریم
جان فرزاد واسه خودت ای جنس ناب رو پیدا کردی تک خوری نکنی ها حیفه بخدا ً
فقط یه ادم از چنین نعمت بزرگی استفاده کنه ؟تک خوری نداشتیم؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-
چند روز پیش تو اتوبوس یه نعمت زشت دیدم که بخدا نزدیک بود بالا بیارم
اصلا نعمت نبود میوه جهنمی بود
باورت میشه همی الان هم بیادش افتادم حالم بهم خورد دارم بالا میارم
رررررررییییییییییییییییییییییییششششششششش
باور کن رو خودش یه ذره کار میکرد یه ریش مهندسی جلب ...
خدایا نجاتمون بده از دست ای ملت ک.س. خل حال بهم زن

والا عزیز جان قبل از من و شما جماعت بسیاری سر صف وایسادن واسه همچین حوری بهشتی که من توصیف کردم. منتهی خدا سرش شلوغه. فعلا وقت خلقت جدید نداره!

... چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 14:12

فرهنگ و شعور؟؟؟؟
حرفای جالب میزنی!!

از چیزهایی که نداری تعجب نکن دوست من. به داشته هات افتخار کن!

همون بالایی چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 14:33

یه چی بگو بهت بخوره!!

همون بالایی!

Saeed چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 17:49 http://dead-memories.blogfa.com

آقا چیز دیگه هم خواستی بگو ها!! تارف نکنی یه وقت خلاصه!! :)))

راستی اگه پیدا کردی خواهرشم واسه من نشون کن!!! :دی

من که تازه دو خط نوشتم... هنوز از اصل کاری ها نگفتم!
:.
سفارش شما هم در لیست انتظار قرار میگیره...

بهارچی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 00:31

نه ممنون!
خونه بابام دارم پادشاهی میکنم اقا بالا سر میخام چکار؟؟؟؟؟!!!!!!
اگه هم داشته باشم شرایط شو ندارم!!!!!!

کی خواست آقا بالاسر بشه؟!!
شرایط مرایط رو بی خیال... مهم تفاهمه :))

دختر ایرونی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 01:36

میدونی چیه دوست جون؟
بعد از خوندن مطلبت و بعضی از نظرها و جواب تو به اونا تنها چیزی که به ذهنم میاد بگم اینه که:
من همیشه به آدمای با اعتماد به نفس ارادت داشتم و تحسینشون کردم!
تو یکی از بارزترین نمونه هاشونی
راستی با خوندن این پست یاد حرف سمیرا افتادم که میگفت تو بهش گفتی نارسیسیسم مفردی
(میدونم شوخی کردی جواب منم شوخی بود)

دقیقن... من نارسیسیسم مفرط دارم... اعتماد به نفسم هم در حد خداست!!

فریاد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 03:05

سلام دمت گرم عجب پستی شده
من فقط میخونم و میخندم
جون هرکی دوست داری یکی از اینا شیبف بده این طرف
درضمن اگه همه ی اینایی که گفته باشی داشته باشه مطمئنم که عقل درست و حسابی ای نداره اصلا کلا اینجورین ( ناقص العقل )
دمت گرم کلی حال داد این پستت
ای ول ای ول
داش فری رو ای ول

آخه اگه عقل درست و حسابی داشتم که این حال و روزم نبود اخوی!!!
شما برو سر صف وایسا تا نوبتت بشه!

من پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:22 http://vasehichi.blogfa.com

هوووممم...سراغ دارم.نه جدی جدی می شناسم.خودمم باورم نمیشه ولی الان که نگاه می کنم می بینم تمام این ویژگی ها رو که گفتی با هم داره!
فقط یه مشکل کوچولو هست:شوهر داره خودش!
چند-شوهری هم که باب نیست متاسفانه

من با شوهرش کاری ندارم. روز زن من باشه شب زن شوهرش! قانونش رو هم میدم مجلس تصویب کنه! خدا رو هم یه جوری راضی میکنم. من زبونشو بلدم.

شب گلک پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 09:17 http://www.shabgolak.blogfa.com

بابا بچه داشته باشه که بد نیست...مثلا یه ۲۰ ساله . دیگه از بزرگ کردن و خرج و مخارجش راحتی ها :))

من ۲۰ ساله! بچه ام ۲۰ ساله!‌زنم ۲۰ ساله! یا خداااااا

جودی آبوت پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:17 http://www.sudi-s.blogsky.com

وای بمیرم که بچه ام انقدر قانعه و انتظاراتش اندکه

میبینی تورو خدا؟! بیچاره من

سپیده پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:19 http://zarrafeh.blogfa.com

یه وقت سردیت نکنه!!!! نکه انتظاراتت کمه! از اون لحاظ می گم!

حواسم هست. خیالت راحت!

مینا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:35 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

ببین این همه پیشنهاد شد خودت یکی رو انتخاب کن خبرمون کن میریم سراغش ! شرایطا هم بد نیس ولی من چشم از تو هیچی اب نمیخوره ! و یه چیزی دخترای خوشکل اکثرا شوهراشون زشتن ! : دی

یعنی من برم زن ژشت بگیرم تا قاعده اش بهم نخوره!؟

daya پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 14:40 http://www.ouch1986.blogfa.com

بد نگذره؟
خوش اشتها هم هستی که ماشالا
از اونجایی که توقعاتت خیلی پایین بود به زودی همچین کسی رو پیدا خواهی کرد خواجه حافظ شیرازی/
حالا اگه کسی + اینایی که تو گفتی داشت چی؟میخوای؟
-----------------
آنجلینا که قیدشو بزن برد پیت اینجا بوق نیس/
پاریس هیلتون هم که نیک کارتر دوست پسرش خودش جیگریه و احمقه اگه با اون به هم بزنه
هیلاری دافم که جدیدا اضافه وزن پیدا کرده
تازه هم دوباره با چاد دوس شده
جسیکا آلبا هم که اوضاش خیطه نمیدونم میدونی یا نه ولی به درد تو نمیخوره یه مورد از اینایی که گفتیو نداره حالا برو ببین کدومو

شما کیو به من پیشنهاد میدی که بهم بخوره؟

سیاوش پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:10

خدایا من رو از رو زمین بردار تا راحت شم از این زندگی نکبت بار
بگو امین شاید دعات مستجاب شد و راحت شدم
میدونم نمیگی خودم میگم
الهی امین

چته که زندگیت نکبت بار شده! ؟ خجالت بکش. میاد دوتا میزنم پس سرت که نفهمی از کجا خوردی هااااا... بچه پررو... بزن تو سرت تا آدم شی؟ها هاهاهاهاهاهاها

سیاوش پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:20

یار با ما بی‌وفایی می‌کند بی‌گناه٬ از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا جای دیگر روشنایی می‌کند
می‌کند با خویش خود بیگانگی با غریبان آشنایی می‌کند
جوفروشست آن نگار سنگ دل با من او گندم نمایی می‌کند
یار من اوباش و قلاشست و رند بر من او خود پارسایی می‌کند
ای مسلمانان به فریادم رسید کان فلانی بی‌وفایی می‌کند
کشتی عمرم شکستست از غمش از من مسکین جدایی می‌کند
آن چه با من می‌کند اندر زمان آفت دور سمایی می‌کند
سعدی شیرین سخن در راه عشق از لبش بوسی گدایی می‌کند


جگرمو سوزوندی با ای شعرت
الان یکی رو دور و ورم نیست باهاش حرف بزنم حداقل خفه نشم
دارم میترکم

شعر من نبود... شعر سعدی بود :)) تازه شعرش آخر جکه!‌بخون و بخند. جیگر سوزوندن چه صیغه ایه؟!
نونت کمه؟ آبت کمه؟ آبت کمه؟ آبت کمه؟ نصف شب باید پاشی پمپو میک بزنی بزنی تا آبش بیاد!‌ دو یو آندرستند؟
مگه بادکنکی که بترکی؟ مگه تیوپ ۱۸ چرخی که بترکی؟ مگه میترکی که بترکی؟

الهه(میس نمیسیس) پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:37

به به فرزاد خان یه ماه نبودما حالام که اومدنم میبینم!میخای زن بیگیری
فک کنم دفه بعد باید بیام شیرینی اولین بچت و اینا دیگه !!!
ماشالا گوش شیطون کور خوش اشتهام هستی ها

میشناسم واست تو همین استان خودمون ولی قصد ازدواج ندارن :دی حیف

من میخوام زن بگیرم؟!‌دختر میخوام... زن واسه چیه!‌خودم دخترو زن میکنم!

سفیدبرفی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 22:17

دقیقا مشخصات دوستمو گفتی اسمش عسله ۶۹ و امسال کنکور داره . ۱ سال موند پشت کنکور

شماره شناسنامه؟
شماره پا؟
شماره پلاک منزل عموش اینا؟
شماره سریال گوشیش؟
شماره اش؟

جدید جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 00:25

اخه تهدید کردی همه می ترسن.

چه تهدیدی آخه؟!!

لبخند جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 00:29 http://mesleyekraz.blogfa.com

سلام
توقعت به نظر من خیلی بالاست. البته مهم نیست! چون وقتی عاشق بشی اینا کشکه!

عاشقی خودش کشکه!

فرهاد جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 13:29

بیا تو دم در بده
امر دیگه نبود
چیز دیگه هم میخواستی میگفتیا مشکلی نبود
بابا تو این زمونه اینا که تو میخوای گیر نمیاد
گشتیم نبود نگرد نیست

your IP: 80.191.123.161

جیگر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 13:40

ببین من همونم که میخوای
فقط یه چند سانتی قدم کوتاهه
یه چن کیلو هم اضافه وزن دارم
ولی بقیه شرایطم تکمیله
اما
قبولت نمی کنم
اخه
تو شرایط منو نداری

your IP: 80.191.123.161

سمیر! جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 20:03 http://www.paniz123.blogfa.com

عزیزم شما خودت چجوری هستی که انقد دست ِ بالا گرفتی حالا !؟؟
نکنه برد پیتی یا نیکلاس کیج !؟
شایدم دیوید بکهامی خبر نداریم!!!
ترو خدا نگو که انریکو بودی و لو نمیدادی !!

اینا که چیزی نیستن. من دو سری قبول نکردم جای برد پیت بازی کنم. ۱ سری قرار بود با گلشیفته توی اندامی از دروغ همبازی شم وقت نداشتم دیکاپریو بازی کرد. نیکلاس کیج از من بدش میاد. آخه فکر میکنه میخوام جاشو بگیرم. انریکو که دیگه نگو... از من متنفره. نه اینکه یه دور جلوش خوندم به صدام حسودیش شد و...

بیتتتت........ا شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 07:47 http://shiscat.blogsky.com

سلام!اینی که دنبالشی منم!
در ضمن نکبت اصلا فحش نیست!(در مقایسه با فحشایی که بقیه می دن.من همین جا از اسمایل تو می معذرت خاهی می کنم.
راستی با این که دختری که می خای منم ولی قصد دارم به شدت لاغر شم! البته نمی دونم موفق می شم یا نه!(راستی قصد توهین به خاننده ها ی وبتو نداشتم سو سارری )
قصد ازدواج هم ندارم !۰حالا بستگی به تلاش خودت برای جلب توجه من داره!)

جلب توجه شما؟؟! عزیزم برو کنار تا باد بیاد...

صابر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 08:30 http://ps-neghab.blogsky.com/

به...چه معیارهایی... اقا بپا توی گلوت گیر نکنه

گذشته از شوخی .....ببین فرق نمی کنه زن زنه... کشاد ..باریک..نازک..درشت... همه زن ها از یک اصول فکری پیروی می کنن اونم اینکه ""اصلا فکر نمی کنن""

وسلام

ببین عزیز جان اصولن زنها نباید هم بکنن (فکر رو گفتم)... چون بخار میشن! پس طبق روال منطقی مردها باید بکنن و میتونن بکنن (فکر).

بیتتتت........ا شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 08:40 http://shiscat.blogsky.com

این دیگگه خیلی زور داره هی سعی می کنیم مودب باشیم نمی شه.باورم می کنی توی قرن ۲۱(قرن ۲۱ هستیم دیگه!؟!) همچین حرفیو از یه ادم بشنوم.نظر قبلی ر ومی گم.
ولی حافظ عزیزمو ندر این موارد می فرمایند:ما کجاییم و ملامت گر بی کار کجاست!

یعنی شما میتونی بکنی؟؟؟‌(فکر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد