کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

بیلبورد های تبلیغاتی-دینی-سیاسی-فرهنگی-مزخرفی!!!

درود 

سال به سال شهرداری و شورای شهر و چه میدونم سازمان تبلیغات یه سری بودجه عظیم اختصاص میدن به بالابردن سطح فرهنگ و دین مداری در جامعه! حالا با این بودجه چه کار میکنن؟! یه بیلبورد سفارش میدن در ابعاد ۱۰ متر در ۱۰ متر؛ روش با فونت نستعلیق هم مثلا می نویسن:  حجاب مانند صدفی است که زن را نمیدونمم چی چی میکند!! بعد انتظار دارن با این 1 خط نوشته اون خانومی که چاک مانتوش تا زیر بغلش ادامه پیدا کرده و از زیر اون اندام کاملن متناسبش هوایداست، متحول و منقلب بشه و از فردا صبح با چادر چاقچوق (درست نوشتم؟) پاشه بیاد در انظار عمومی!! کار دیگه ای که میکنن اینه که عکس جناب مقام عظما رو در سایز اسکوربورد ورزشگاه آزادی چاپ کنند (در انواع حالات مختلف؛ مثل با خنده... با دستانی بر افراشته... با نگاهی مظلومانه... با عینک دودی و...) و روش دو کلمه بنویسن همت مضاعف کار مضاعف و اونو توی سیصد نقطه شهر بزنن تو در و دیوار تا ملت به خودشون بیان و با دیدن آقا به پیشرفت و آبادانی بیشتر مملکت بی اندیشند!
حالا اگه بری به اون مسئولش بگی این کارها چه سودی داره! یارو یه نگاه عاقل اندر سفیه بهت میکنه و میگه شما نمیدونید چه نکته های عمیقی و چه اندیشه هایی پشت این جمله ها نهفته است!! 

آخه پدر سگ، کدوم معارف؟ اندیشه چی؟ کشک چی؟! خر گیر آوردی؟!! 2تن آهن و وسائل... 50متر پارچه... جماعتی نقاش و نصاب و... رو علاف خودت کردی که مثلا بگی حجاب صدفه؟! بعد هزینه این کارها رو توی بیلان کاریشون می نویسن 10 میلیارد تومن هزینه فرهنگی!!! آخه کدوم احمقی با یه جمله، اونم جملات شما به زندگی امیدوارم میشه که فکر کردید اینطوری ملتو به راه راست هدایت میکنید!؟! 

تا دلتون بخواد هم واسه این کارها موضوع و جمله و نکته جور میکنن!! امام... دین... اسلام... عاشورا... حجاب... عفاف... جوانی... معارف عمیق اسلامی...  

هی میخوام دهنمو باز نکنم هی نمیشه!!! پول بیت المال رو حیف و میل میکنن و بعد میان دم از کار فرهنگی و ده تا کسـ.شعر دیگه میزنن!! 

 

پ.ن: 

1/ این مطلب تنها جهت تنوع در مطالب نوشته شده در وبلاگ بود و خاصیت دیگری ندارد!!!

نظرات 24 + ارسال نظر
جوووووووووون سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 15:12 http://joooon.blogsky.com

جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
اولم و اولم
زود اومدم که اول بشم و یه حالی بهت داده باشم
الان میرم میخونمش
فقط تو تایید کن که من اول شدم.
جووووووووووووووون

جOoOoOoOoOoOoOoOoOoOن

از دیشب تاحالا افتادی رو خط ذوق مرگ کردن بنده و منم که دارم با کارهات دیوونه میشه خره...
جوووووووووووووووووون

جووووون سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 15:20 http://joooon.blogsky.com

جووووووووووووون
نظرم درباره پستی که گذاشتی:

منم همینو میگم
والاااااااااااااااا .... با ای نوناشون



اینو که من گفتم... تو چی میگی!؟؟

جوووون سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 15:21 http://joooon.blogsky.com

جووون
ببین اگه پست خوب و درست حسابی و بدون نیش و کنایه و .. بزاری فرتی میام و فرت و فرت نظر میدم
جوووون

من دیوونه همین کارهاتم خره... ببین چقد خوبه که الان تو مهربونی و منم ذوق مرگ شدم... جوووووووووون

نفسم! سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 15:54 http://khatkhatik.blogfa.com

فقط میتونم بگم تکبیــــــــــــــر !!

:)

بهارچی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 16:05

دمت گرم خیلی باحال بود
ولی راستش یکم تعجب کردم ؛ اخه تو از این حرفا و سیاست بازیا بدت میومد!
ولی بازم میگم دمت گرم حرفای دل بدبخت منو زدی
تازه جالب اینه که اگه کسی باهاشون مخالفت کنه راه میفتن تو خیابون داد میزن (( مرگ بر ضد ولایت فقیه ))!!!!!!!!!!!!!!
گور بابای ولایت فقیه من همین جا اعلام میکنم بشدت ضد ولایت فقیهم!
وای وبلاگتو نبندن؟! فک کنم زیادروی کردم !اخه دست گذاشتی رو دلم ناجور!
ببخشید!

تند نرو همشیره :|

Smile To Me سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 17:03 http://www.xyz.blogsky.com

سلام

موضوع خوبی بود ایول! فقط مواظب باش فیلترت نکنن.

خدایی همه حرفات درسته و منطقی. می دونی چیه اینا بیت المال رو ترجمه می کنن یعنی میگن ماله خونه!

برای همین میبرن خونشون!!!

جهل... جهل... جهل... تنها مشکل مملکت ما!

Ary@n سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 17:15 http://www.endless-way.blogsky.com

فکر کنم اشتباه نوشتی!!! چادر چاقچول درسته!

جدن؟؟ مرسی که گفتی عزیزم

زهرا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 18:15 http://FANOOS-MESHKI.BLOGFA.COM

خب اگه اینکارو نکنن اون ملت و که یه عمری تو سری خور این نظام بوده رو چه جوری خر کنن؟ اگه اینکارو نکنن که پول لبنان و فلسطین و غزه و کوفت و زهرمارشون و حساب ملک های دبی و حساب بانکی های پر تو سوئیس و هزار کثافت کاری دیگه رو از کجا بیارن...؟؟

متاسفانه...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 20:05

تو باید از آقامون تشکرم کنی که این پولارو به جیب میزنه نمیذاره یه تبلیغ حسابی بکنن برای حجاب تا تو به چشم چرونیت ادامه بدی

متاسفم برای انسانهای کوته اندیشی همچون شما... چون زورتون نمیرسه از راه منطق و گفتگو راه به جایی ببرید رو میارید به تمسخر و تهمت!! متاسفم برات

daya سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 22:02 http://www.ouch1986.blogfa.com

هیییییی
چی بگم والا؟
کاش ملتو خر فرض نمیکردن

...

Saeed سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 22:04 http://dead-memories.blogfa.com

یه دونه بنر زدن تو محوطه ی یونی به چه گندگی!! روشم عکس مقام عظمی با اون اسمی فلسفی-تخیلی که واسه امسال گذاشته خیر سرش!! آی من اینو میبینم حرص میخورم آی حرص میخورم!!! میگم خوب یعنی چی مثلا؟؟!!! بدیش هم اینه که روزی 20 بار دارم میبینمش!!

دقیقن تو دانشگاه ماهم زدن به چه گندگی!! (شکلک سبز تهوع)

دختر ایرونی چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 00:01 http://iranian-girl22.blogfa.com/

خون خودتو کثیف نکن!
ازاونجایی که حرف واسه گفتن خیلی زیاده من ترجیح میدم دهنم باز نشه چون میترسم دیگه نشه بستش

بی خیال...

پرستو چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 12:41 http://www.parast00k.blogsky.com

سلام داداشی
بیت المال فعلا تبدیل به بیت الحال شده عزیزم. کی فکر اون دختریه که تو سرما و گرما داره تو پارک فال میفروشه؟ کی فکر اونایی که بجای خونه تو زاغه زندگی میکنن هست، در راستای عقب گرد تمدنی میترسم فردا پس فردا فتوی بدن دخترا رو زنده بگور کنن

در ضمن چادر چاقچول درست تره.

سبز تویی که سبز می خواهمت هنوز

آرزوی ندارم جز آبادی... آزادی... و کمی فکر... اندیشه...

ستایش چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 16:08

در مورد جواب کامنتم در پست قبل :پس تا حالا داشتم گل لگد میکردم دیگه .
در مورد این پست
من اگه بودم به اون مسئول محترم میگفتم خر جز عر عر چیزی بلد نیست و تا الان کسی پیدا نشده این زبان خریت رو برای ما ترجمه کنه ما چیزی نمیفهمیم از این عر عر های بی وقتتوت.شما که زبون ماها رو میفهمی برو هر وقت حرف زد ن رو یاد گرفتی بیا تا ببینیم چی چی میگی ..

اهانت نشه به خانومای چادری پاک و لی خیلی کثافت بازی ها از زیر همین چادر شروع و خدا داند به کجا می رسد

در مورد جواب جواب کامنتت در پست قبل: نخیر... منظورم این بود که اینبار ۱۰۰ در صد موافقم... قبلا مثلا ۳۰ درصد موافق بودم :))
:.
هرچی قر عشقیه... زیر چادر مشکیه!!

فریاد چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 18:59

دمت گرم
خدایی عیول عیول
من دیدم که چادر چاق چور مینویسن

چادر چاق چور؟؟؟ نه بابا!

Ξ T Ξ Я N ∆ L چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 22:53 http://eternal.blogsky.com

اون نه ... به معنی مخالفت تام با پست قبلیت بود!
:)
به دل نگیر، قرار نیست هر چی نوشته شد مورد تایید همه باشه. که اون موقع دیگه پیشرفت دیگه یعنی چی؟

آره ... قهوه به مراتب قشنگ تر از نسکافه است.
حالا که رو دادی بزار یکم پررو شم،
این بستنی این گوشه شبیه معجون فروشی هاست نه کافه ها!!! :)
الان خیلی راحت می توانی بگویی به تو چه!
... ولی خب ...

منم اعتقاد دارم که همیشه از نظرات مخالف بیشتر یاد گرفتم تا موافق....
اما عزیز من اون پست یه سوال داشت... جوابش اره و نه و مخالفت تام نبود!!
:.
من که کافه تو شیراز سراغ دارم که اتفاقن با حسین میریم اونجا و خیلی دنجه و بستنی به همین نحو سرو میکنه!

بهاره پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 16:39 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

آره...د/ی/و/ث همه کار میکنه تا نتیجه بگیره اما کور خونده.

دقیقن کور خونده...

رها# جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 08:04 http://rozegaresyah.blogfa.com/

سلام
خودم هر موقع این جملات گوهر بارشون رو روی بیلبورد ها میبینم فقط میخندم و میگم باش تا صبح دولتت بدمد !

:))

فریاد جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 23:30

هنگام می و فصل گل و گشت چمن شد
دربار بهاری تهی از زاغ و زغن شد

از ابر کرم خطه ری رشگ ختن شد
دلتنگ چو من مرغ قفس بهر وطن شد

چه کج رفتاری ای چرخ، چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ، نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

از خون جوانان وطن لاله دمیده
از ماتم سرو قدشان سرو خمیده

در سایه گل، بلبل ازین غصه خزیده
گل نیز چو من در غمشان جامه دریده

چه کج رفتاری ای چرخ، چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ، نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

خوابند وکیلان و خرابند وزیران
بردند به سرقت همه سیم و زر ایران

ما را نگذارند به یک خانه ویران
یارب بستان داد فقیران ز امیران

چه کج رفتاری ای چرخ، چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ، نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

از اشک همه روی زمین زیر و زبر کن
مشتی‌گرت از خاک وطن هست، به سر کن

غیرت کن و اندیشه ایام بتر کن
اندر جلو تیر عدو سینه سپر کن

چه کج رفتاری ای چرخ، چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ، نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

از دست عدو ناله من از سر درد است
اندیشه هر آن کس کند از مرگ، نه مرد است

جانبازی عشاق نه چون بازی نرد است
مردی اگرت هست کنون ، وقت نبرد است

چه کج رفتاری ای چرخ، چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ، نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

عارف ز ازل تکیه بر ایام ندادست
جز جام به کس، دست چو خیام ندادست

دل جز به سر زلف دلارام ندادست
صد زندگی ننگ به یک نام ندادست

چه کج رفتاری ای چرخ، چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ، نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

از کیه؟

شب گلک شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 12:10 http://www.shabgolak.blogfa.com

اتفاقا خیلی هم کاری خوبی کردی نوشتی...اینا حماقتشون اندازه بردار نیست

متاسفانه...

ستایش شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 12:33

:)

جودی آبوت شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 12:50 http://www.sudi-s.blogsky.com

پدر سگو خوب اومدی

بله...
:.
راستی... مگه شوما مسافرت نبودی؟

بهارچی شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 17:17

باشه میدونم تند رفتم!
ببخشید!

فریاد دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 00:28

از عارف . فکر کنم عارف قزوینی
شعرشو استاد شجریان با یکمی تغییرات خونده اگه خواستی با یه سرچ پیدا میشه
ولی عجب شعریه . حتما دانلودش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد