کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

عشق و عاشقی های بلاگی!!

درودمن نوشته هات رو خوندم... عاشقت شدم!! 

من چندین ساله دارم وبلاگت رو میخونم... از شخصیتت خوشم اومده... دوست دارم! 

تو و وبلاگت مکمل روحی من هستید!! اگه هر روز به وبلاگت نیام نمیشه... عاشقتم... 

و... 

:. 

من یکی که خیلی از این قبیل نوشته ها توی وبلاگم دیدم. آدمهایی که حتی به اندازه یک اپسیلون با من و افکارم آشنایی ندارن و صرفن بخاطر خوندن چند خط مزخرف نوشت٬ عاشق میشن! این مسئله برای کسایی که تازه کار هستن مشکل ساز میشه! چه دختر... چه پسر... وقتی می بینن یکی میاد تو وبلاگشون و هر روز نظر میده و هر بار میگه دوست دارم و از این حرفها٬ جوگیر میشن و ممکنه بیوفتن دنبال یه عاشقی آبکی! یا الکی!!
یه چیزی هم که بدجوری رسم شده توی این چندوقت اخیر اینه که هر دختری میره وبلاگ یه پسری بهش میگه داداشی٬ از اون طرف هر پسری هم میره وبلاگ یه دختری بهش میگه آبجی!! لامصب این آبجی و داداش ها هم یکی دوتا نیستن!!! نمونه اش رو توی وبلاگ منم میتونید مشاهده کنید (خون من که رنگین تر نیست) !!
البته من خوانندگانی تو وبلاگم دارم که نزدیک به ۳ ساله که همراهم هستن و میشناسمشون. روی سخنم با اونهاست که توی اولین نظرشون مینویسن: داداشی مطالب قشنگی مینویسی!! مشکلب من با این هاست! یا از وقتی این صندوق پستی رو برای نظرات خصوصی گذاشتم٬ تعداد بیشماری منو لیلا فرض کردن و خودشون شدن مجنون... تند تند هم پیامهای عاشقانه میفرستن! 

پ.ن: 

۱/ بنده همین جا و در کمال صحت عقل اعلام میدارم که اینجا دنبال عاشق واسه خودم نمیگردم... میخوام فقط بنویسم. تقاضای دوستی هم نفرمایید!! درضمن به جز خوانندگان قدیمی وبلاگم٬ هیچ کس نه آبجی منه... نه من داداش اونم!! من فرزاد کافه چی ام و اون هم (حالا هر کی میخواد باشه) خواننده وبلاگم... ولاغیر!

نظرات 32 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 14:52 http://Goldstarnews.ir

وای چه قدر سایتت توپ بود...[گل]ایول...
میگم سایت منم بیا...
سایت من خبری هست اگه نظر هم بدی دیگه عالی میشه...ما میتونیم با هم همکاری های زیادی بکنیم..[ماچ]
سایت من:
Goldstarnews.ir
منتظر حضور سبز تو هستما...[ماچ]

..یر خر!!!

طوبی سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 16:02

به داداشی چه طوری؟ من کشته مرده ات شدم با این پست قشنگت. به وبلاگ من هم سر بزن
الان احتمالا اینجوری شدی، نه؟
حالا بازهم خوبه برات فقط داداش و آبجی ردیف می کنن و میگن دوست داریم. من که شماره تلفن هم به دستم میرسه. بعدش هم میگن تو خیابون که بهت شماره ندادم!

حتمن آبجی!!!
شماره بدم؟ رنده هاااا!

Saeed سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 17:45 http://dead-memories.blogfa.com

داداشی چه وبلاگ باحالی داری حالا که فکر میکنم میبینم که منم عاشقت شدم!!!!

[این کامنت صرفا جهت در آوردن حرص نویسنده ی وبلاگ بود و کلا ارزشی نداشت!!]

ولی خودمونیم این ملت هم چه دل خوشی دارن ها!!!

من در هیچ زمینه ای حرص نمیخورم داداااااااااااااااااااااش :))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 18:04

واسه منم پیش اومده
زیادیشم اعصاب خورد کنه
ولی خب بهر حال یه حس صمیمیت در حد همین وب وبلاگ نویسی بین دوستان نویسنده بعد یه مدت بوجود میاد که به نظر من خوبه

این که بله... منم نسبت به خیلی از خوانندگان قدیمی وبلاگم احساس صمیمیت میکنم! منتهی هنوز از راه نرسیده طرف بگه داداش زیاد جالب نیست!

کوریون سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 19:17 http://chorion.blogsky.com/

نور کم، یک میز دو نفری، دو صندلی دور از هم، دو سر به هم چسبیده و یک پچ پچ آرام...
دارم میرم بیرون/واسه یه نور کم / یه میز چند نفره و همین هایی که آدم را/عاشق نمی کند..
با همین تنپان بالا نکشیده / ابراز ارادت می کنیم /قربانت..

بگرد یه جفت واسه خودت پیدا کن... بعدش بروید و پچ پچ کنید!!
قربان یو/...

مینا سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 20:33 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

فرزاد خشن شدیا! نکن عزیز من اون دو تا کشته مرده هاتم میپرنا ولی خوب دیگه بدتر ایز این نیس که دو دقیقه بعد از اپ کردنت 5 تا کامنت تبلیغی داری!

من اینجا خواننده میخوام نه کشته مرده...
کامنت تبلیغی ها رو هم فرتی پاک میکنم...

پرستو سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 23:25 http://www.parast00k.blogsky.com

سلام داداشییییییییییییییییییییییییییییییی
من نمیدونم چرا یهو به این نتیجه رسیدم که عاشقتم
...
...
...
...
...
...
...
شوخی کردم. ولی واقعا دوست دارم.

بحث شما فرق میکند... شما آبجی مهربون خودمانید...

ستایش چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 00:02

مشکلی نیست

مگه بود؟!!

دختر ایرونی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 01:52 http://iranian-girl22.blogfa.com

اصلا نمیخوام بگم داری دروغ میگی یا بهونه میگیری چون لزومی نداره که این کارو بکنی!
اما آخه واسم خیییییلی عجیبه که چطور نمیتونی به بلاگ های بلگفا سر بزنی!!!!
اونم اصلا!!
.
در مورد مطلبتم شدیییییییییییییییدا باهات موافقم
اگه یادت باشه خیلی وقت پیش در موردهمین داداش و آبجی گفتن نظرمو گفته بودم

قبلا توضیح دادم... بازم میدم...
من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

من از سیستم های مرکز اینترنت دانشکده استفاده میکنم. مرکز ما وبلاگ های بلاگفا رو یا باز نمیکنه یا اگه باز کنه قسمت کامنت دونیش چون جاوا محسوب میشه رو ساپورت نمیکنه!!! همین طور وبلاگ های پرشین بلاگ رو!!!

تفهیم شد؟!!

نفس بیدم! چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 12:10 http://khatkhatik.blogfa.com

رو من یکی حساب نکن که قصد ِ ازدواج ندارم داداشـــــــــــی !!!

مگه دست خودته؟!
میخوام ننه ام رو بفرستم پیش ننه ات!!

تلاله چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 12:37

خوبه....نباید به ظاهر نوشته ها قضاوت کرد...فرزاد جان خوبه که تفکرت این جوریه....جدیدا یکی پیدا شده که به اسم من بیچاره می ره تو وب پسرا حرفای غیر بهداشتی می زنه...اما من برام مهم نیست....چون اونایی که منو میشناسن وبهشون سر می زنم ip منو بلدن...شما هم بلد باش که اشتباه نشه...فک نکنید که منم

زیاد جدی نگیر... طرف خودش خسته میشه میره...

جوووووون چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 16:02 http://joooon.blogsky.com

جووووووووووووون
سامو علیکم
حالا که چی میخای بگی عاشق زیاد داری؟ خوب به من چه ... خوب منم دارم. تازه بابا ی من میتونه بابای تو رو بزنه ( شاید بتونه)

نظر دیگه ای ندارم...
جووووووووووووووووووووووووووووووون

کی عاشق توئه؟!!
تو که منو به حساب نمیاری!!!
جو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووون

جوووووون چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 16:03 http://joooon.blogsky.com

جو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
ون

جو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
و
..
وو
...
ووو
....
وووو
.....
ووووو
......
وووووو
........
ووووووو
.........
وووووووو
..........
وووووووو
.........
ووووووو
........
وووووو
.......
ووووو
.....
وووو
....
ووو
...
وو
..
ووووووووووووووووون

نمییس چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 18:40

چقد شما دو تا واسه باهم لاو میترکونین

تا چشت دراد!!! همینه که هست :))))

FARGOL چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 19:18 http://www.crazyorcrazy.blogfa.com

oh oh che khashen...miduni man daghighan nim sa@e daram fek mikonam farzad chetori mi2ne leili bashe vaghean?????

اول... فارسی تایپ کن...
دوم... نمیدونی چطوری فرزاد میشه لیلی؟! فقط یه مجوز میخواد و یه عمل جراحی ۳ ساعته :))
سوم... خوش اومدی!

سمیر! پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 00:19 http://www.paniz123.blogfa.com

وااااااای خدا چقده بدم میاد ازین داداشی و آبجی گفتنا !!!!
بهترین راه اینه قسمت نظرات بسته بشه!!
خلااااااااااص

نه... من از بسته بودن کامنت دونی خوشم نمیاد... یه جورایی توهین به خواننده است... البته گاهی لازمه!

آ پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 00:32

واه چه از خود راضی!

یه عکس ازم بگیر :|

smile to me پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 10:20 http://xyz.blogsky.com

سلام

بیخیال چیکار ملت داری بذار خوش باشن!

حالا مثلا یکی بهت بگه دوست داره یا بگه دادش که مشکلی نداره مطمئن باش در حد یه تعارفه.

عزیز خون خودتو کثیف نکن ارزش نداره

با داداش و آبجیش مشکل ندارم... شما بیا نظرات خصوصی من توی این ۴ سال وب نویسی بخون... همه اش نامه عاشقانه است...

Ξ T Ξ Я N ∆ L پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 17:46 http://eternal.blogsky.com

چه دل پری داداش!
من پسرم نترس شما!
لینک؟

سیفون کشیدم خالی شد!
موافقم... یعنی مفتخرم...

امین کاکا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 18:19 http://www.doreakhar.blogfa.com

خوب گفتی!
اما بعضیا این تیکه کلامشون شده
نمیشه کاریش کرد!
یه سوال:
چرا تو پروفایلت زدی شیزار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

در کنار حوری های شیراز مشغول تحصیل می باشم همشهری!
دانشگاه شیرازم...

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 00:44

اه اه
چه سرخود معطلی. ادم عقده ای -معلومه دختر ندیده ای با دست پس میزنی با پا پیش می کشی.
خود که که پندار

نه... مگه من دختر دیدم! کی گفته؟!!!

Miss.MarY !! جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 14:54 http://www.Miss-Mary.blogfa.com

مــن عمراً تورو برادر خودم بدونــم !!
خب نمیتونم ! مگه زوره ؟!؟! :دی

نه جون آبجی... نمیشه... نگی داداش ناراحت میشم :)))

پرستو شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 14:42 http://www.parast00k.blogsky.com

ببین داداشی حالا که عاشقت شدیم ناز میکنی نمیای؟

ناز ما که خریدار نداره...

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 17:16

به یه چیزی دقت کردی؟
الان کی اینو گفتی همه باهات موافق شدن !!!!
حتی همون ابجیا!؟
ولی اگه نمیگفتی هنوز میگفتن داداشی!

منم دقیقن با همین منظور گفتم که دیگه کسی خیال برش نداره که...

بهارچی شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 17:33

راسی؛ بهارچی بود!!
نظر بالایی رو میگم!

میدونم
هر کسی که توی وبلاگ نظر میده٬ برای نویسنده وبلاگ٬ آی پیش مشخص میشه. که از طریق اون میشه به خیلی چیزها رسید. 80.191.123.161 آی پی شما...

بهارچی یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 15:43

مثلا چی؟!!

خدایی نکرده شما به چیزای دیگه ای که نرسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

نچ... به هیچی نرسیدم!

فریاد سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 02:48

حال همه رو بگیر
امیدوارم منم بشم از قدیمی های کافه
یه چای قیلونم بده تخت شیییش (۶) دداش ( اگه مشهدی بخونی میشه داداش )

ما مخلصیم...
قلیون هلو-پرتقال خدمت شماا...

بهارچی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 11:55

خب خدارو شکر!

خصوصی اسمتو برام بفرست...

فریاد چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 01:29

هلو - پرتقال چیه فرزادجوووون!!!
چرا سوسولی حال می کنی!!!؟؟؟!!!
یه قلیون ۲سیب مشتی و سفارشی بچاق بیار با این آبجیا بکشیم ببینیم چی میگن این ضعیفه ها!!!
بعد میشینیم کلی میخندیم
اصلا تحویلشون نگیر انگار که نیستن...نزار رو اعصابت و کارهات تاثیر بزارن
بازم میخوامت

۲سیب خالی حال نمیکنم... گرمه! باید همراه با نعناع یا لیمو باشه تا تنباکوی خنک اثر گرمیش رو کمتر کنه... تازه دودش هم این طوری بیشتر میشه :))

فریاد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 15:53

بابا دمت گرم!!!!!!!!!!!
من فکر میکردم آخر قلیونم ولی مثه اینکه حالا حالاها باید دنباله رد پات باشم
تو بچاق هرچی باشه من میکشم
فدات

هاD شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 21:11 http://www.gereh-koor.blogsky.com

ای بابا :))

بهارچی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 14:52

شما بلاخره مارو شناختی یا نه؟!

نه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد