کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

منم و سیگار پشت ِ سیگار...

درود

هرکی هرچی میگه بذار بگه! ضرر داره؟؟!! خودم میدونم. سرطان زاست؟؟!! خودم میدونم. اما... اما دیدی گاهی فقط همین سیگار رو داری؟ فقط همین رو توی دنیا داری؟ فقط همین به دادت می رسه؟ به داد دلت می رسه؟

من زیاد دیدم...


پ.ن:

1/ سیگار در هر 15 ثانیه یه قربانی می گیره! همینک 1 میلیارد سیگاری در دنیا وجود داره که بیش از دو سوم اونها در کشور های در حال توسعه هستن!!! بیش از 4000 ماده سمی در دود سیگار وجود داره!!! والی آخر ...

2/ خودم همه این مضراتش رو میدونم... اما منفعت معنویش رو شما ها درک نمی کنید! فقط سیگاری ها می دونن من چی میگم!!! وقتی تنهایی و دور وبرت کسی نیست... وقتی دلت گرفته... وقتی حال و حوصله هیچ کاری رو نداری... نمیدونی چقدر سیگار می چسبه!!!!

3/خب اگه از اول می گفتند قلیون اونقدر ضرر داره شاید می رفتیم قلیونی می شدیم. پدر سوخته ها این پژوهشگرا هیچ کارشون حساب کتاب نداره. اون زمان جزو ویتامین ها بود!
4/

هر دود که فرو میرود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات

پس در هر دود دو نعمت موجود است و بر هر نعمت شکری واجب...

5/

آسایش دو گیتی
تفسیر این دو حرف است:
چایی بعد ِ سیگار

سیگار ِ بعد ِ قلیون...
نظرات 28 + ارسال نظر
daya چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 02:15 http://www.ouch1986.blogfa.com

سیگار؟
نمیدونم

سیگار!!
من میدونم

علی چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 02:23 http://amatorr.blogfa.com

هووووه چته؟ چه سیگار سیگاری راه انداخته !
چی میکشی حالا ؟
از اون اولاشم بگو که به چس سرفه افتاده بودی

اول با وینستون اولترا شروع کردم... بعدش سیما... کنت... بهمن... مکبث... مادوکس... مانتانا... الانم کاپتان بلک+مارل برو اکسترا
:.
همون دفعه اول چس سرفه داشت... الان مشکلی نیست...

دخی زمستونی چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 02:51 http://www.kolbeye-zemestooni.blogfa.com

وااااای!! اصلا موافقش نیستم
پیشنهاد من به ترکشه ! حالا هرچقدرم که میخواد بهت حال بده و شادت کنه... اصلا به نظرم این حال کردن نمی ارزه

وااااااای چرا؟؟
خب هرکی با یه چیزی حال میکنه!! یکی دوست داره به خودش ضرر برسونه! بهتر از آدم کشی و آزار بقیه است :))
البته یه جورایی من دچار مازوخیسم شدم...

سپیده چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 03:11 http://zarrafeh.blogfa.com

یه جایی خوندن یا شایدم از کسی شنیدم که می گفت : نمی دونم این زندگی چی داره که مردم انقدر سلامتی براشون مهمه...

نه نفی می کنم نه تایید . چون جز خودت فک نمی کنم هیچکس حستو بفهمه.ولی انگار حالت خوش نیست...

ای ول... شما خوب فهمیدی... اصلا حالم خوش نیست...

*~*~* مریم *~*~* چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 04:24

چی بگم والا
از همون اول نباید شروع می کردی
من نمی دونم انگیزه ی اولیه ی سیگاری ها از شروع این عادت به درد نخور چیه!!!
:|

هر چیزی قطعن یه محرک اولیه داره... محرکش خیلی قوی بود... شخصیه!
منتهی برای ترکش هم یه محرک قوی تر لازمه... هنوز که پیدا نکردم...

*~*~* مریم *~*~* چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 06:22

ایشالا که پیداش می کنی

زیاد دنبالش نیستم...

*~*~* مریم *~*~* چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 08:06

کافه پچ پچ!
نسکافه
یه آدمه کلافه
توی جیبام یه کبریت
دو نخ سیگار بهمن
همه دارن دو تایی
با هم میان و میرن ...

( البته در ترانه ی اصلی کافه هانی بود ) ‌

ترانه از کیه؟ جالبه...
کاملش رو نداری تا بنویسمش این گوشه وبلاگم

Ary@n چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 11:25 http://www.endless-way.blogsky.com

در هیچ صورتی با سیگار موافق نیستم!

مثل داییت... اونم با این کار من مخالفت میکنه!!

سیاوش چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 17:26

میتونم بفهمم چی میگی /
اره وقتی ادم تنهاس و حال هیچ کس رو نداره حتی حال خودش رو هم نداره سیگار یا چیزی تو ای مایه ها میچسبه
بصورت افتضاح خفن هم میچسبه

ای ول
رفیق به این میگن... آدمو درک میکنه... دمت گرم :))

نگین چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 18:35 http://mortelle.blogsky.com

خب حق داری.اصلا هم به حرف هیچ کسی گوش نکن.مهم اینه خودت به آرامش برسی.قلیون که اصلا جالب نیست به نظرم.اما سیگار خیلی جالب تره.مخصوصا باهاش ژست گرفتن و هنری کشیدن ! و همزمان باهاش به پنجره خیره شدن و فکر کردن!

به نظرم سیگار بعد از کتاب بهترین دوسته نیمه شبه!
البته من تاحالا لب به سیگار نزدم.ولی خیلی دوست دارم ببینم چطوریه!

ای ووووووووووووووول... خوشم اومد نگین...
توهم منو درک کردی...
دقیقن... نمیدونی چه احساس قشنگی داره وقتی توی بالکن اتاقم (خوابگاه) روی صندلی میشینم و پاهامو میندازم روی لبه ی بالکن و خیره میشم به درختهای پایین خوابگاه... به کوه... به اون مزرعه... به اون جاده که از بین درختها مشخصه.... و سیگارمو میکشم... خیلی حسیه... خیلی‌:)

می بینی من و تو چه مشترکات جالبی داریم!!

مینا چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 18:44 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

یکی اون بالا گفته بود عادت به درد نخور فک کنم درست گفته این سیگار واسه اغلبتون یه عادته یه چیزی بگم ؟ از اینم خسته میشی دیر یا زود ! ولی سلامتیو بقیه این چیزاش واسم مهم نیس ادما خودشون میدونن چی خوبه؟ یا چیو ترجیح میدن ! ولی وقتی داغونی و فک میکنی چه قد از این دنیای ... متنفری حس خوبی بهت میده؟ یا بدترش میکنه؟ من که فک میکنم دوای درد نیس!

دقیقن همون وقتی که از عالم و آدم خسته شدی تنها همین سیگاره که بی شیله پیله کنارته... خیلی وقتها آدمها بهت محل نمیذارن... حتی نزدیکانت... اما هر وقت بخوای این سیگار به قول شما لعنتی کنارته!!
از اولش هم باحال رو راسته... میدونی که میکـِشی تا بـُکـُشه!!!
این یعنی صداقت در رابطه... که هرجایی پیدا نمیشه!!!

جون چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 19:15

میشناسی که منو؟
نه برو به سیگار هات بگو جوووون
اونا بیشتر بهت حال میدند
محرک میخای؟ زیاد دنبال محرک نمیگردی؟
دلم میخاست میتونستم بگم جووون اما سیگار هات شدند جوووووونت

چرا الکی الکی می بری و دوزی... من حق ندارم احساسم نسبت به سیگار رو بنویسم؟؟؟
جوووووون چیه؟ این حرفها کدومه؟؟ چرا مسخره بازی در میاری؟
ساعت ۴ صبح که تنهام و حالم گرفته است... بگم سیگار نمیکشم چون جوون دارم؟؟!! خب اون لحظه تنها سیگاره که به دادم میرسه! مگه غیر از اینه؟ خیلی وقتها تنهایی مو همین سیگار پر کرده... توکه نبودی... تو که ندیدی... توکه حسش نکردی...
دلیل نمیشه همه چی رو الکی بهم وصل کنی... اینکه اینجا نوشتم دلم میخواد سیگار بکشم چه ربطی به جوووون و این حرفها داشت که این چیزها رو نوشتی؟؟ از تو انتظار نداشتم... ازت دلگیرم...

Saeed چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 22:12 http://dead-memories.blogfa.com

میدونی... منم تا تو وبلاگم یه پست در باره ی سیگار میذارم همه زود میان گیر میدن که ای چه کاریه که میکنی و واسه چی میکشی و از این حرفا... ولی وقتی تا یه نفر یه نخ سیگار دستش نگیره هیچوقت نمیتونه حس و حالشو درک کنه...
سیگاری که تو نیمه شب وقتی که تنهایی و همه جا ساکته... دنیا رو باهاش عوض نمی کنم.

ولشون کن هرچی میخوان بگن... هرکی واسه خودش زندگی می کنه!
الان چند شبه ساعت ۴ صبح به بعد نسکافه درست میکنم میرم تو کوچه میشینم و همراه با دو نخ سیگار میخورم... خیلی می چسبه... سکوت مطلق... تنهایی ... دود سیگار

Miss o0o0om چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 23:06 http://www.oooooom.blogfa.com

راس میگی....
شما خودتون از همه بهتر می دونین چقدر ضرر داره...
از اول نباید می کشیدی...حالا که کشیدی بهش عادت کردی چی می شه کرد...؟! هه...
پس امیدوارم ورزش کنی.... تا کمتر اذیت شی.....(:!

اذیت نمیشم که... باهاش زندگی میکنم...
تازه بدنسازی هم میرم...

*~*~* مریم *~*~* چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 23:21

سلام داداش فرزاد
خوبی؟
تو نباید دنبالش بگردی که
همونطور که اولی پیدا شد اینم خودش پیدا میشه

سلام علکم عزیز جان
قربان شما
دنبالش نیستم... اما منتظرش هستم...

*~*~* مریم *~*~* چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 23:25

آهنگ کافه هانی رو واست آپلود کردم
۵۰۰ کیلو بایت بیشتر نیست
خیلی زود دانلود میشه
اگه خواستی دانلودش کن
آهنگش غمگینه
کلاً آهنگ های فرشاد دادخواه غمگینه
و واسه ی عشقش که ازش دور شده خونده
منم چون الان از عشقم دورم و ناراحتم خیلی آهنگ هاشو گوش میدم
آلبومش فکر کنم مال سال ۸۵ یا ۸۶ باشه

اینم لینک آهنگ کافه هانی :

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://sedaye-ghalbam.persiangig.com/audio/farshad%20dadkhah_cafe%20honey.wma

فرمت wma س اگه mp3 خواستی بگو اونم واست آپلود کنم. ولی اون ۳ مگابایته

مرسی عزیزم... مرسی
اتفاقن من از آهنگ های غمگین خوشم میاد...

*~*~* مریم *~*~* چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 23:28

اینم متن آهنگشه
ولی یه کلمه اش رو متوجه نمی شم چی میگه
حالا خودت گوش کن ببین متوجه میشی؟

کافه پچ پچ p: ساعت هفت
انگار بازم یادت رفت
کافه پچ پچ
نسکافه
یه آدمه کلافه
توی جیبام یه کبریت
دو نخ سیگار بهمن
همه دارن دو تایی
با هم میان و میرن
اما من اینجا تنها
موندم تو حلقه ی دود
حلقه ها دارم زدن
اما تو یادت نبود
گیجم و توی گوشام صدای … ( اینجا یه کلمه ای میگه که من متوجه نشدم چی میگه!!!)

میگه دوباره تنهام
کجایی آخه سیما
وقتی که برای دستام
تو دستای تو جا نیست
دوباره اسمم توی
اوج ترانه ها نیست
بدون که از تو فال فنجون من نمی ری
حتی اگه سراغ از قرارمون نگیری
ساعت 9 شد و دارم
توتون بالا میارم
میرم عزیزم ولی
هنوزم دوست دارم
هنوزم دوست دارم
هنوزم دوست دارم

ممنون... لطف کردی... ممنون

جدید پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 01:38

می شه بپرسم چرا دوست داری به خودت ضر برسونی؟

منتظرش باش تا بیاد کمکت کنه

بهتر از ضرر رسوندن به بقیه نیست؟؟
میشه بگی چرات آدمها موقع حرف که میشه این همه سلامتیشون واسشون مهمه اما همین آدمها پای عمل که میشه میگن گور بابای سلامتی؟؟

نگین پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 01:45 http://mortelle.blogsky.com

من قالبمو دوست ندارم!

واقعا بلاگ اسکای همین چند تا قالب مسخره رو داره؟

عزیزم... برو سایت نایت اسکین انواع قالب هارو داره... نمیخوای برو سایت پیچک اونم انواع قالب هارو داره!

سمیر! پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 02:10

متتتتتتنفرم ازش !

بودددددددددم ازش!!! دیگه نیستم

*~*~* مریم *~*~* پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 04:38

خواهش می کنم داداش جان
کاری نکردم

:)

شب گلک پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 09:58 http://www.shabgolak.blogfa.com

من به این ویندوز شاپینگ شما هم علاقه داشتم ولی دیدم داره باعث بروز بیماری های روان رنجوری می شود دست از سرش کشیدم. این یکی بی خطر تر به نظر می آد.
لینکتان هم اضافه شد باشد که داغ آخرتون باشد کافه چی جان

دقیقن... نمیبینی منو که الان یه بیمار روان رنجورم؟!! :)))

لطف عالی مضاعف...

دمندان پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 12:28 http://damandan.blogfa.com

از اونجایی که ترک عادت خودش موجب مرض است...منم ترجیح می‌دم خیلی به این حرفا فکر نکنم!!!


با تبادل لینک موافقید؟

همینه... درستش همینه که شما میگید...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 14:05

نکش دیگه .. بَده خُب !
همش از سیگار شروع میشه .. پس فردا مهتاد میشی بعد میری کارتن خواب میشیا!!!!

مگه این چیزهایی که گفتی بده؟؟

نـــفس ِ خط خطی پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 14:07 http://khatkhatik.blogfa.com

این بالایی من بودم!

جدید شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 00:26

درست می گی!
نمی دونم چرااااااااااااااااا!
اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟

چون درست میگم!!!

فریاد شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 23:22

دمت گرم
منم خیلی باهاش حال می کنم
لعنتی با اینکه ضرر داره ولی خیلی باحاله مخصوصا باینجوری که تو می کشی
دمت گرررررررررررم

حیف که میخوام ترکش کنم :))

فریاد یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 17:09

نه!!!!!!!
ترکش نکن
فقط بزارش کنار
آخه بعضی وقتا...
یعنی بیشتر وقتا
لازمه که از کنار برداریش

شاید کنار... شاید ترک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد