کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

طرح تعویض بوسه!!

درورد

خب که چی؟؟! این که نشد عید... این که نشد سال جدید؟!! پس تحولش کو؟؟! هر سال هر سال دم عید که میشه باید با جماعتی ماچ و بوسه راه بندازی! به قول هاD خان بوسیدن خانوم های فامیل مشکلی نداره، اما آقایونش رو دیگه تو سال جدید اینبار فاکتور بگیرید. به جان خودم تمام صورتم سولاخ سولاخ میشه از ته ریشه بعضی ها (لامصب بعضیهاش مثل نیزه میمونن). اما بحث خانوم ها هم جداست. خب این چه کاریه لپ به لپ ماچ میکنید. دوتا نقطه از دو طرف معادله فاکتور بگیرید و بکنیدش لب به لب... بد میگم بگو بد میگی!! به جان خودم تو سال جدید تنوع لازمه... از همین مورد کوچیک شروع کنید... دو یو آندرستند؟؟

:.

پ.ن.1: موافقین قیام بفرماییند :))

نظرات 22 + ارسال نظر
نگین شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 14:20 http://personalspace.blogfa.com

یعنی تو میخوای لب همه خانومای فامیلتونو ببوسی؟

من که نه!! من فقط طرح رو جهت تصویب به مجلس عوام ارائه دادم. ببینم رای میاره یا نه! درضمن قانون برای بقیه قانونه و لازم الاجرا... برای مصوب قانون که قانون نیست! :))

نگین شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 14:28 http://personalspace.blogfa.com

ضمنا.من با قانون جدیدت موافق نیستم.رای هم نمیدم.به نظرم آدم فقط باید لبای عشقشو ببوسه.

خب مخالفین هم حق اظهار نظر دارن... تا اینجا شما یه نفر مخالف!!! ببینم بقیه چی میگن!

سفیدبرفی شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 14:44

موافقم










هااااااا... ای ول... معلومه ذوق مرگ شدی از این طرح!!! :))

Smile To Me شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 15:30 http://www.xyz.blogsky.com

سلام

طرح قشنگی بود. قشنگ تر این بود که به رفراندوم گذاشتیش!!!

ولی از همشون که نمی شه لب گرفت یه سریشون واقعا چندش آورند بخصوص فاطی کماندو ها که ۳۰بیل دارند!!!!

سلام علکم
پس شما هم موافقید... خوبه! تا اینجا سه موافق و یه مخالف!
:.
اینجا که دیکتاتوری نیست... نظر مردم حرف اول رو میزنه... بله!
:.
خب در این گونه مواقع میتونید سرماخوردگی رو بهونه کنید برای نبوسیدن... منتهی نمیشه بخاطر مثلا از هر ۱۰۰ نفر یدونه فاطی کماندو٬ از بقیه نعمات بی نصیب بمونی! میشه؟؟!‌ :))

Miss.MarY !! شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 15:43 http://www.Miss-Mary.blogfa.com

فرزاد خونــه عوض کــردی بی حیا شــدیاااااا ....
بعــد میای میگی چرا فیلتــر شــدم ! دهــه :دی

ولــی خب حالا که اصــرار میکنی اگه انتخابی باشــه و من خودم انتخاب کنم که لب کیو ماچ کنم و اونم لب منو بماچه عیضاً مـن با ایــن طرح موافقــم ! سووووووووت ! تکبیـــر !!

آب نمیدیدم وگرنه شناگر ماهری بودم :))
بذار پیلتر شم... بازم وبلاگ میزنم!!

آها... پس شما با اجرای این طرح همراه با تبصره موافقید... خدارا شکر!!
:))

سارا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 16:42 http://khialekabood2.persianblog.ir/

هوووووووووووووم ؟؟؟؟

ماچ ؟؟؟؟

اونم این مردای سیبیلوی فامیلو ؟؟؟؟

اونم لب ؟؟؟؟؟؟؟

خیر !‌خیر !‌موافقت نمی شود !

مثلا فکر کن شوهر دخترخاله ی عمه ی داییت بااون سیبیلش

لباتو ماااچ کنه !!! ایش !!!!

خیر به شدت !

میگم اونوقت رژلباشون جیگری باشه دیگه ؟؟؟(سوووووووت)

بیایید دست در دست هم این سنت نیکو و حسنه را پایه گذاری کنیم...
نه دیگه... این قانون یه تبصره داره... با هرکی خواستید ماچ و بوسه راه بندازید... حلال حلال!! بده؟؟؟

جیگری باشه که جیگـــــری میشه واسه خودش :))

نگین شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 16:43 http://personalspace.blogfa.com

قهر قهر قهر
تا آخر.

:)

سودای دل شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 18:31 http://www.sodayedel.blogfa.com

ایام را مبارک باد بر شما


مبارک شمایید



بر شما هم مبارک باد

جدید شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 22:48

خوب بعضی وقتها خوبه!

در بیشتر شرایط خوبه... من جز موافقین این طرح هستم!

Ary@n شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 23:12 http://www.endless-way.blogsky.com

آخه بدبختی اینه که ما تو فامیلمون کسی رو نداریم که واسه اینکار به درد من بخوره!!!
کوچکترینشون حداقل 13 سال با من اختلاف سنی داره!!!

مگه میشه؟؟ فامیل دور هم باشه قبوله هااا... حیفه هااا... حالا از من گفتن بود!!
از تجربیات هاD در این زمینه استفاده کن... تجربه داره... نداره؟؟

جوووونور یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:45

داداشی...........!
آب و هوای شیراز بد جور روت اثر گذاشته از لب کمتر هم نمیخواد آقا!!!!!!!!!!!

استعداد های بروز نداده ام رو شکوفا کرد شیراز... به جون آبجی طرح خوبیه!! :))

سفید برفی یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 15:50

دمتون گرم. ما دیشب این طرحو عملی کردیم
خدا خیرتون بده با راه اندازی این سنت خدا پسندانه

به به... دم شم گرم و خداوند خیر شما را بیشتر بدهد...
:.
عجب... یه طرح پیشنهادی سریع عملی شد!‌بدون تصویب...

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 15:53

منم شیراز دانشجوم هااااااااااااااااااااااااااااا

ترم ۲

جدی؟ چه رشته ای؟

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 15:54

چرااااااااااااااااااا بلاگفا از هفته پیش باز نمیشه آخهههههههههههههههههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من در این زمینه اطلاع ندارم... اما زیاد جدی نگیر... هیچی تو این مملکت درست نیست... اینترنت که دیگه به کنار!

Miss. Lemon یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 21:58 http://dearagony.blogsky.com

آقا ما تمام قد قیام میکنیم
میگم نمیشه یه رده سنی هم بذارین مثلا خانومها وآقایون 18 تا 35 ساله.دیگه پیر پاتالها به تورمون نخورن دیگه
چطوره ها؟

تبصره بسیار مناسبی ارائه دادید. باهمین تبصره تصویب شد!

سیاوش یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 22:51

موافق؟ این سواله که میکنی
قبوله ولی اقای قانون گذار میشه یه تبصره خیلی با حال اضاف کنید ؟
اگه تو فامیل کیس مناسبی پیدا نشد تو خیابون یه حالی هم به خودمون بدیم هم به طرف(استغفر ا... چه نظریهایی که ای بچه ها نمیدن)
البته با رضایت طرفین
اگه ای تبصره رو بذارید با کله موافقت خود را اعلام میداریم و در این امر خیر خواهانه و خدا پسند شریک میکنیم خود را
مملکته داریم ؟

هی هی هی ... توهم موافقی؟ خجالت نمیکشی منحرف؟!! حالا من یه گهی خوردم تو چرا حب وطن کردی فراموش؟؟!!

جوووونور دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 04:28 http://joooonevar.blogfa.com

سلاملیکم سلاملیکم
فدایتان شویم داداشی طرح بسیار پسندیده ایی است ولی اگر ما این طرح را عملی کنیم مطمئن باشید پدرام جان ما را در مولینکس انداخته و جهت گوشت همبرگری در ماهیتابه ایی پر روغن سرخمان میکند
اما خوب اگر شما طرح را اجرا کنید و فیلم طرحتان را در وبلاگتان جهت تماشای میهمانان عمارتتان به نمایش بگذارید گمان کنیم از فیلمهای دوریالی صدا و سیما در ایام نوروز بسیار پربیننده تر گشته و جناب ضرغامی یا ظرقامی یا ذرغامی یا ظرقامی یا...هر کوفتی که باشند جهت تماشای آن به همراه بقیه از عمارتتان جدا نشوند!

ببین این یه طرح دو جانبه است. هم شما انجامش میدی و هم پدرام خان. یعنی یا هردوتون موافق میکنید یا هیچ کدوم موافقت نمیکنید. آخه زن و شوهر از یه پیاله باید غذا بخورن (یه چیزی تو همین مایه ها بود جمله اش)!!
فیلمش؟؟ بذارم اینجا؟؟ استغفرالله!! مگه خودش ناموس نداره!! مگه خودش پدر برادر نداره!!! این صوبتا چیه که میفرمایید :))

mahsa دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 18:44

سلام فرزاد خان
ای وای
ما که اینجا توی اصف فامیل و دوست واشنا نداریم که
بخواد این طرح عملی بشه روی ما
عید رو هم که ترجیح دادم با ننم اینا نرم مسافرت بنابرین دید و بازدید نداریم
پس فرفی نداره به خاطر فیض بردن بقیه از این طرح منو موافق حساب کن
خوبه ادم دل جوونا رو شاد کنه اخه ثواب داره

... سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 11:45

اونوقت خودت حاضری همه ی فامیل لبای آبجیتو بوس کنن ؟؟؟

من آبجی ندارم!!‌ولی اگه داشتم میل با خودش بود! شاید به این قانون رای مخالف میداد!!‌ من که رای موافق دادم!

پیام یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 11:02

سلام
منم شیرازم
کی بیام خونتون عید دیدنی خواهر و مادرتو ببوسم؟

من شیراز نیستم عزیز... کره مریخ زندگی میکنم!

هاD یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 20:26 http://www.gereh-koor.blogsky.com

چرا حرف دهن من می‌ذاری ؟ کلآً تکذیب می‌کنم :))

منظورم اون قسمتی بود که گفته بودی خانوم ها روبوسی باهاشون خوبه و از این صوبتا!!!
:.
درضمن... یعنی تو مخالفی؟؟ نگووووو :))))

ساناز سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 12:31

خیلی گستاخانه بود!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد