کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

هشتاد و هشتی های من...

درود

سال ۸۸ واسه ی من پر از اتفاقات ریز و درشت بود. هم خوب داشت و هم بد. یه سری هاش رو مینویسم تا یادم بمونه...

 بهترین روز سال ۸۸ : هشت هشت هشتاد و هشت... خب از ده سال قبل منتظر این روز بودم و میخواستم ببینم به آرزوهایی که ده سال پیش کرده بودم رسیدم یا نه!!

بهترین هدیه ی سال ۸۸ : کتاب ناتور دشت. حسین جوووووونم، 11-11-88 همین جوری و بی مناسبت این کتاب رو بهم هدیه داد. همیشه یادم می مونه :)

بهترین اتفاق سال ۸۸ : قبولی تو دانشگاه... اونم رشته ای که علاقه داشتم... از این بهتر؟!

بهترین کتابی که سال ۸۸ خوندم : کافه پیانو. یکی از کتاب هایی که از خوندنش خسته نشدم کافه پیانو بود. با همه ی حرف و حدیث هایی که دور و برش بود...

بهترین دوست سال ۸۸ : جوووووونم.

بهترین کاری که سال ۸۸ انجام دادم : با خودکار ِ سبز روی برگ رایم نوشتم: مـ.یر حسین مـ.وسـ.وی. هنوز هم به اون کارم افتخار میکنم. هرچند حق ما گرفتنی نیست...

بهترین غذایی که سال ۸۸ خوردم : والا چه عرض کنم!!! یه بار با حسین رفتیم پارک آزادی و سمبوسه خوردیم؛ خوشمزه بود! یه بار با رفقا شام فلافل خوردیم خیلی چسبید و... (همین غذاهای ساده با رفقا خیلی بهم چسبید؛ اگه تنهایی بود یادم نمی موند)

بهترین فیلمی که سال ۸۸ دیدم : ایرانی درست و حسابی ندیدم. یعنی خنده دار دیدم منتهی محتوی دار ندیدم. خارجی هم جیمز باند قشنگ بود. بلوک بی13 سری2 هم بد نبود!

بهترین پستی که سال ۸۸ نوشتم : تو این وبلاگم که ننوشتم اما تو وبلاگ قبلیم یه پست واسه عاشورا و بعدش نوشتم که از نظر خودم محشر بود. حیف که وب قبلیم پرید... حیف...

پ.ن.1: بر همه کسانی که این مطلب رو خوندن واجبه که یه پست شبیه همین درباره بهترین های سال هشتاد و هشتشون بنویسن... ننویسن دلخور میشم!! گفته باشم!
نظرات 15 + ارسال نظر
نگار جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 02:39

به یاد گذشته ها ! اووووووووول
من رفتم بنمیسم
ضمنا کافه بدون ِ چای مگه میشه؟!

جایزه ندارم بهت بدم... چایی هم پولیه... پولش رو بده!

جوووونور جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 14:25 http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
حیف که جاش نیست وگرنه قبل از هر چیز چهار تا لیچار بار این پست اول میکردم از بس که از پستهای تبلیغاتی بدم میاد
.............................
داداشی چقدر سوال کردی؟...
ولی خوب باید جواب بدم وگرنه خودم از جواب ندادن میترکم
بهترین روز۸۸:خوب معلومه۱۳/۱۲/۸۸بودچون با بهنام عقد کردیم
بهترین هدیه۸۸:هدیه ایی بود که وقتی پدرام بعد۸ماه از کانادا برگشت و من باهاش آشتی نمیکردم ولی به زور اون هدیه رو بهم داد و بعدشم آشتی کردم باهاش...خدائیش هدیه ی خیلی باحالی بود
بهترین اتفاق۸۸:اینکه پدرم رضایت داد تا من و بهنام عقد کنیم.
بهترین کتاب۸۸: دو غریب نوشته ی فریده گلبو بود که خوندم با اینکه کوتاه بود ولی خیلی حال کردم با این کتاب...
بهترین دوست۸۸: خوب همه ی دوستهای من چه اونهایی که واقعی هستن چه اونهایی که در محیط مجازی اینترنت هستن همه بهترینن برام
بهترین کار۸۸:توی تمام امتحانات به تمام دوستام هر سوالی بلد نبودن جوابش رو دادم...
بهترین غذا۸۸:شاورما خیلی دوست دارم به خصوص شاورما هایی که با بهنام میریم میخوریم
بهترین فیلم۸۸:امریکایی ((اواتور))...ایرانی ((به نام قانون))
بهترین پست: همه ی پستهای من جوووونور بازیه و بهترین پستی در کار نیست!
...........................................
راستی داداشی بابت وبلاگ قبلیت زیاد ناراحت نباش چون ف.ی.ل.ت.ر شدنش به مشهوریتت اضافه میکنهمن پس چی بگم که وبلاگ قبلیم رو آقای شیرازی(مدیر بلاگفا) اوسکول به کل حذفش کرد

بهنام یا پدرام؟ مسئله این است!
یه دفعه بگو تمام سال 88 رو به نام بهنام بزنن دیگه!!! سولاخ سنبه ای هم موند که بهنام خان توش نقش نداشته باشه!؟

جدید جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 19:21

هر کس به طریقی دل ما می شکند - بیگانه جدا و دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست - من در عجم دوست چرا می شکند

بشکست دلم کسی صدایش نشنید - آری دل مرد بی صدا می شکند



بساز با روزگار عزیز... زندگی همینه... بشکن بشکنه :))

جدید جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 19:22

اینم از ۸۸ های من

کل ۸۸ خلاصه شد تو ۳ بیت شعر؟!

جدید جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 19:26

سال نو تون پیشاپیش مبارک

مرسی
عیدت قشنگ...

علی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 19:48 http://amatorr.blogfa.com

ینی چی هی میزنن هیلتر میکنن؟
تو ام انگار بدت نمیاد ! یه کم غصشو بخور خو !

چی بگم والا!!!
یعنی توو الان ناراحتی منو نمیبینی؟؟ یعنی واقعا نمیبینی؟؟ نه... نمیبینی؟!

نگین جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 20:56 http://personalspace.blogfa.com

من هات چاکلت می خوام سفارش بدم.
تو که با من قهری. پس بیخیال ...منم باهات قهرم!

:|

کدی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 23:18 http://mancaddyhastam.blogsky.com

اومدم بگم این شغل جدید خیلی بهتون می آد...
هشتاد و نهتون مبارک... پست هشتاد و هشتی هم سر جاش: قول... قول...

مرسی... منشی میخوام هاااا... شما هنوز بیکاری؟؟!! :))
عیدتون قشنگ

سارا جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 23:27 http://khialekabood2.persianblog.ir/

اینجا هرچی بخوای میشه سفارش داد یعنی ;)

هرچی بخوای هست... منتهی قلیون هم هست :))

الهه شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 00:39 http://taitan.blogfa.com

سلام فرزاد خان چطوری؟
سال نو مبارک

چیکردی فیلتر شدی؟
کلی متعجب زده شدم

اسم من تو لینکات کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فحلا بای تا سال بعد

سلام
کاری نکردم... مزخرف نوشتم همین!
اسمت هست... دوباره ببین!

تیتانیا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 00:49

ما که چیزی ندیدیم

بهله زندم بحول قوه الهی

فقط کمرم زیر بار درسا شکسته

خدارا شکر زنده ای...
درس؟ کمر شکستن؟؟ مگه میتونه؟؟ والا ماکه 13 ساله دووم آوردیم و کمر خم نکردیم!
دوباره ببین... لینکت هست!

نگین شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 13:49 http://personalspace.blogfa.com

وآآی... احساس بدی دارم.نمیخوام امشب که داره سال ۸۹ میشه باهام قهر باشی...بیا آشتی کنیم!وگرنه سال بعد می کشمت!

:|

جوووونور یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:42

آخی الهی بمیرم من چرا هی اسم بهنام پسر عمه ام فوت شده ام رو به جای پدرام توی نظرم گفتم؟!!!!!!!!!!!!!

میگن حالت خوش نیست... از دست رفتی تو!!

جوووونور دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 04:31

نه به خدا حالم خیلی هم خوش بود ولی نمیدونم چرا اینقدر اسم بهنام خدابیامرز رو به جای پدرام نوشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mahsa دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 18:26

سلام اقا فرزاد
اینم از بهترینای ۸۸
بهترین روز سال:۴/۸/۸۸
بهترین هدیه سال: کادویی که روز تولدم خواهرم از شیراز واسم پست کرده بود!
بهترین اتفاق:عروسی داداشم
بهترین کتابی که خوندم: کیمیاگر پائولو کوئیلو-بال هایت را کجا جا گذاشتی/شازده کوچولو
بهترین دوست سال88:مهرگان جونم که همیشه بهترین دوستم بوده و شادان جونم
بهترین کار:رها کردن خودم از یه سری چیزا و بی خیالی طی کردن/دیدن دنیا یه شکل دیگه(رفتم چشم پزشکی)!!!!
بهترین غذا:یه بار خیلی گشنه بودم داداشم نصف شب پا شد واسم ماکارونی درست کرد!
بهترین فیلم:از اونجایی که خیلی فیلم میبینم زیادن ولی:twilight/new moon بهتریناش بودن!
بهترین پست:شرمنده دیگه این یکیو..... .

ای ول...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد